Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Βαγγέλης Δαβιτίδης - Μάρκος Άρης

4 Wise Monkeys

Βαγγέλης Δαβιτίδης & Μάρκος Άρης
Βαγγέλης Δαβιτίδης & Μάρκος Άρης

Ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director, και ο Μάρκος Άρης, Strategic Planning Director, είναι συνιδρυτές της 4 Wise Monkeys, ενός βραβευμένου boutique 360 creative agency το οποίο στοχεύει στη δημιουργία πρωτοποριακών marketing καμπανιών που αλλάζουν τους κανόνες.

Η φιλοσοφία του agency συνοψίζεται σε μία φράση: «Αντιμετωπίζοντας κάθε υλικό επικοινωνίας ως engaging content, μπορεί κανείς να ξοδέψει λιγότερο σε paid media και να κερδίσει έτσι περισσότερα earner/owned media.»

Μέσα σε 3 χρόνια, οι 4WiseMonkeys κέρδισαν αρκετά βραβεία σε τοπικό και διεθνές επίπεδο και είχαν την τιμή να δημιουργήσουν content για brands όπως Cutty Sark, The Famous Grouse, Mythos, L’Oreal, Dentyne, NN, Caprice, κ.α.

Διεθνείς ομιλητές

Sedge Beswick Έχοντας κερδίσει την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα “The Drum Social Buzz Top 50” ως Global Senior Social Media & Community Talent Manager του ASOS, η Sedge ίδρυσε τη δική της εταιρεία με εξειδίκευση στο Influencer Marketing.
Sarah Flannery Η Sarah είναι Head of Display & Paid Social στη Forward3D, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency με πελάτες όπως οι Net-A-Porter, British Airways, Hertz, Ralph Lauren, Hilton και New Look.
Ian Forrester Ως Global VP of Insight στην περίφημη Unruly, ο Ian αξιοποιεί τις γνώσεις του για την καταναλωτική συμπεριφορά και το social video , προκειμένου να χαράσσει αποτελεσματικές στρατηγικές περιεχομένου για κορυφαία brands ανά την υφήλιο.
Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media.
Fabrizio Rinaldi Από τη θέση του Social Media Director, ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media. Ο ίδιος αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP.
Anneli Rispens Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s, με στόχο την αξιοποίηση των νέων τάσεων.
CeAnn Simpson Η CeAnn εργάζεται ως Business Development Manager στην SoAmpli, μια βραβευμένη εταιρεία η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε “social selling stars”.
Alexander Woggon Από τη θέση του Senior Sales Manager, ο Alexander είναι υπεύθυνος για τη συνεργασία της Unruly με τα μεγαλύτερα Διαφημιστικά Δίκτυα, καθώς και με πελάτες όπως οι Unilever, Nestle, Daimler, Airbnb και Samsung.
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
UM
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ
  • POST EVENT SOCIALIZING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR